.
 
 





Despre cainii vagabonzi


de ce am scris despre cainii vagabonzi?
pai...de obicei, ceea ce scriu are legatura cu ceea ce se intampla in viata mea.
am auzit de curand o parere de genul "sa moara toti! fir-ar ei ai..." care mi
s-a parut ca scoate in evidenta latura primitiva, animalica, care mai zace inca
undeva ascunsa in om, latura care la unii oameni iese in evidenta mai mult decat
ar trebui. desi eram de acord cu ideea transmisa nu mi-a placut deloc tonul.
trebuie sa-i omoram dar fara sa sufere.
solutia eutanasierii mi se pare civilizata...numai ca vad ca nimeni nu o aplica.
asta pentru ca exista tipul doi de oameni, cei carora le e mila de caini, iar
atunci cand hinghierii isi fac meseria zbiara de parca le-ar lua propriul copil.
nu este vina cainilor ca nimeni nu ii ia de pe strazi, nu este vina cainilor ca
se inmultesc, nu este vina cainilor ca ataca oamenii,  nu este vina cainilor ca
oamenii se duc sa ii infieze de la adaposturile pentru caini pentru ca mai apoi
sa le dea drumul.
vina apartine in totalitate acelor oameni care nestiind pe ce lume traiesc
considera ca eutanasierea cainilor este un lucru barbar.
argumentul conform caruia sunt si ei fiinte si de aceea nu trebuie omorati este
cel putin subtire. din mai multe motive. unul ar fi ca nimeni nu are nicio
problema in a manca in fiecare zi carne desi pentru a o avea un animal a trebuit
sa moara. adica un suflet. alt motiv ar fi ca este mai bine sa scutim aceste
suflete de a duce o viata de chin.
te-ai intrebat vreodata ce mananca un maidanez? ai vazut ca multi dintre ei sunt
scheletici, semn ca sufera de infometare mai rau decat un manechin? eu cred ca
decat sa duca o viata in care sa nu faca decat sa sufere de foame este mai bine
sa fie eutanasiati. mi se pare singura metoda civilizata de a scapa de ei. este
bine si pentru noi, pentru ca riscul de a fi muscati de ei scade, este bine si
pentru ei, ca nu mai sufera.
solutia de a construi mai multe adaposturi pentru caini mi se pare naiva pentru
ca in Romania de azi nu exista bani nici pentru locuinte pentru oameni, pentru
adaposturi pentru caini cu atat mai putin.
singura solutie care mi se pare viabila este eutanasierea. cineva a incercat
asta candva dar atunci au sarit tot felul de babe sa tipe cum ca ar fi inuman.
mergand pe sistemul asta eu nu inteleg de ce nu s-a inceput o campanie si
impotriva taierii puilor, de exemplu. adica ce au cainii si puii nu?
eutanasierea este o solutie barbara?
barbar este sa tii niste fiinte care nu au gresit cu nimic infometate o viata
intreaga si sa nu le lasi sa moara.
poate fi cruzime mai mare?

P.S.: de mult vroiam sa scriu un articol despre cainii vagabonzi. desigur ca am
uitat asta, pana in seara asta cand ceea ce mi-a scris Iulia (o poveste foarte
trista, care m-a facut sa-mi intaresc convingerea ca uneori drumul spre iad
chiar este pavat cu intentii bune) m-a facut sa-mi pun intentia in aplicare.
parerea mea este ca, cainii vagabonzi nu au nicio vina. vina este in intregime a
oamenilor.


Ti-a placut articolul? Daca vrei sa ajungi mai usor pe pagina noastra da un click
si vei instala butonul zboara.eu in bara browserului tau.


Vrei sa ai propria ta pagina pe site-ul nostru? Rapid, simplu si gratuit. Poti sa iti pui
articolele tale insotite de muzica, imagini sau filmulete. Click!


sonia 2008-05-05 10:47:59
eu  una cred  ca cainii vagabonti au  mai  mult suflet decat  
oamenii  si  voi ramane mereu cu parerea asta   eu  iubesc
animalele . animalele  simnt  cand esti om rau de acceea te
latra sau te musca;) nu  faceti diferente intre  cainii  
vagabonii si  cei de rasa;)

victor 2008-05-05 10:58:20
nu cred ca, cainii vagabonzi au mai mult suflet decat
oamenii....de ce crezi asta?
sa nu faci diferente intre cainii vagabonzi si cei de rasa e ca
si cum ai spune sa nu faci diferente intre oameni. adica in
principiu este usor de spus, este o idee foarte frumoasa dar
este mai greu de realizat.
oricum....articolul meu nu era legat de iubirea pentru cainii
vagabonzi ci de gasirea unei solutii pentru alinarea chinului
lor...si rezolvarea problemei noastre.

Navalitorul 2008-05-06 13:51:23
asa e sonia, cainii au mai mult suflet decat oamenii. si
iubitorii de caini ar trebui sa le fie mereu aproape. sa stea
toti in acelasi cotet daca se poate.

"animalele  simnt  cand esti om rau de acceea te
latra sau te musca" - asa e fetita aia ucisa la constanta era
satana reloaded. the spawn of evil. bine ca i-au venit cainii
de hac satanistei! :))

lamaie 2008-05-07 18:30:23
daca se poate, putem eutanasia si oamenii scheletici, care mor
de foame, pe aia care ii ataca pe altii pentru manacare si pe
cei pur si simplu periculosi? Mersi.
raspunsul este valabil si pentru Navalitorul, pe care dealtfel
il apreciez, si pentru semenii lui oamenii care au omorit nu o
fetita, nu doua, nu zece, ci alte milioane de semeni ai lor,
in chinuri pe care mintea si sufletul unui animal nici macar
nu le pot concepe sau intelege, cand le "primesc" de la noi
oamenii.
Poti sa fii ironic, usturator, analitic, pedepsitor si
navalitor fara sa se cheme c-ai fi uncool daca in aceeasi
ordine de idei remarci cat de degeaba suntem.

lamaie.ro 2008-05-07 18:34:43
...ca doar e barbar sa ii tii o viata intrega infometati, fara
picioare, orbi, conectati la aparate, dependeti de transfuzii,
si alte cacaturi la care nimeni nu te lasa sa mori cu
demnitate? va racaie si va incurca cainii vagabonzi, dar
miliardele de masini care ne iau aerul nu? zecile de
politicieni care ne fura banii nu? cainii domle, sa ne faca un
pic de loc si sa vezi ce bine o sa mearga tot.
cah, mi-e scarba.

victor 2008-05-07 18:55:38
ok...scrie tu despre ce vrei tu sa scrii iar eu voi scrie
despre ce ma deranjeaza pe mine. mi se pare cel mai ok asa. cat
despre politicienii care fura si de oamenii care ucid alti
oameni sa stii ca am scris, numai ca nu ai avut rabdare sa
citesti toate articolele mele.
de fapt scopul comentariului tau este acela de a iesi in
evidenta,nu-i asa? e mai usor sa te faci remarcat prin
critici,nu? ;)

Andreea 2008-05-13 22:53:03
Te invit să citeşti un blog creat special pe această temă:

http://www.caini-comunitari.blogspot.com/

Aştept opinii şi sugestii. Mulţumesc!

gina 2008-05-30 00:03:20
Am gasit pe un site o chestie interesanta despre ce s-ar putea
face cu maidanezii, mai ales aia multi de pe langa blocuri si
pe care oamenii de acolo totusi ii indragesc chiar daca
trecatorii ii injura... Suna a solutie fezabila:
http://dragosdinca.e-studio.ro/pagini/maidanezii-blocului.php
Uite ca se pot gasi solutii, numai sa ne dorim acest lucru..
Sper sa se intample amplasarea acelor padocuri... ar impaca
toate partile!

victor 2008-05-30 00:26:28
ideea este buna...numai ca din pacate vine de la un candidat la
o primarie. si astia se apuca acum sa promita marea cu sarea si
nu vor face nimic.
eu as putea sa fac pariu ca pentru constructia chestiilor
astora este nevoie de aprobare de la primarie. ai idee cam cata
alergatura presupune asta?
in plus se vor gasi si copii care vor arunca cu pietre in ei
numai din placerea de a-i vedea cum se chinuie.
exista cateva dezavantaje in ideea asta. in principiu este buna
dar nu cred ca se va aplica...

v-i-o 2008-12-27 20:56:54
hai sa egalam alocatia unui copil cu ce  trag jmecherii pentru
un caine.

fmm 2009-01-29 11:51:42
"animalele  simnt  cand esti om rau de acceea te
latra sau te musca;)"
vorbesti ca sa nu taci, fetita aia de 5 ani care a murit la
constanta acum cativa ani atacata de o haita de caini ce vina a
avut?....era un om rau?

De cand au cainii capacitati de astea paranormale? Am sa-mi
dresez si eu terrierul sa imi dea numerele la loto in cazul asta

Voi astia care le tot luati apararea puneti-va in locul
parintilor acelei fete. As fi curios ce parere ati mai avea
despre cainii vagabonzi dupa un astfel de incident.

apriori 2009-03-11 14:14:59
Prietene sa zicem ca eutanasierea celor vagabonzi nu ar fi o
problema. Dar buba e cand te gandesti ca vor sa sterilizeze
cainii cu stapan, aici e marea problema a criminalilor
astora.Pentru ce sa-mi sterilizeze mie cainele, pe care il
ocrotesc ca pe ochii din cap. Nu te gandesti ca implantarea
cipurilor si sterilizarea e pentru mentinerea controlului,
apoi ajungerea lui la fiinta umana ? sunt curios ce reactie o
sa ai atunci ca vor veni la tine sa te cipuiasca si sa stie pe
unde umblii, si asa de parca nu ar sti, tot ce misti dar
atunci va deveni si evident si control absolut, nu crezi ca
asta se face pentru a ne acomoda noi oamenii cu cipuri ? Ba
da ! Trebuie facut acum ceva cat mai e timp ! Nu ai auzit
spunandu-se ca in America cainii sunt sterilizati de la 4
luni ? Toata mizeria de acolo pleaca, fiindca astia nu au
creier sa gandeasca, iar Globalizarea iti zice ceva ? vei fi o
mica oaie ! Cainii astia sau nascut fiinte libere ! la fel ca
si noi, dar ni s-a luat libertatea !

Victor 2009-03-11 14:28:42
daca s-au nascut fiinte libere atunci de ce iti tii cainele in
lesa? :)

apriori 2009-03-11 14:58:06
Si ce te face sa crezi ca il tin in lesa ?

apriori 2009-03-11 15:59:06
Victor mintea ta e atat de ingusta, habar nu ai in ce lume
traiesti !

apriori 2009-03-11 16:01:42
Nu o lua ca pe o jignire asta e gradul tau de intelegere si
atat cunosti despre lumea asta, esti perfect indoctrinat !

apriori 2009-03-11 16:02:59
Intrebarea ta e echivalenta cu de ce ma-ta te-a crescut si nu
te-a dat pe strazi !

Victor 2009-03-11 19:17:00
ok...presupunand ca ai dreptate si ca am o minte ingusta iar tu
ai vederi atat de largi...ce ai facut tu practic pentru a-ti
sustine punctul de vedere?
de exemplu, la nivel declarativ toti suntem de acord ca
poluarea este o problema mondiala, sunt de acord cu asta chiar
si cei mai mari poluatori ai lumii. la nivel practic se iau
masuri doar pentru a arunca praf in ochii populatiei, nimic cu
adevarat concret.
sunt o gramada din astia ca tine care tipa in gura mare ca
trebuie sa facem ceva, dar nu este aproape nimeni care chiar sa
ia o masura concreta. tara asta este plina de oameni care urla
ca trebuie facut ceva, dar nimeni nu incearca sa faca nimic.

...recitind comentariile tale nu ti-am inteles prea clar
punctul de vedere. nu ai facut decat sa ma contrazici pe mine.
poate esti bun si revii cu o detaliere pentru cei mai ingusti
la minte, asa cum sunt eu. :)

Muscat de caine maidanez 2009-05-07 20:04:40
La asa zisi iubitori de animale le doresc sa aiba parte in
viata doar de ceea ce le doresc cei muscati de javre si sa le
fie omorat un membru drag din familie de catre maidanezi. Azi
am fost muscat fara nici un motiv de o javra de maidanez.
Promit ca de aici inainte omor maidanezi dar si pe iubitorii lor.

Dani 2009-05-18 22:24:44
OK,toti aveti dreptate! Singura solutie solutie este sa
impartim Bucurestiul in doua:
-jumatate din Bucuresti pentru iubitorii de comunitari care sa
stea cu cainii lor si sa-i pupe in bot, puteti sa o invitati si
pe BB;
-celalta jumatate de Bucuresti pentru cei care vor sa se plimbe
linistiti pe strada cu copiii de mana fara sa fie stresati de o
posibila agresiune a comunitarilor.
Simplu, eficient si am scapat si de explicatiile menite a va
aduce cu picioarele pe pamant.

Victor 2009-05-18 23:03:08
sunt perfect de acord cu tine. :))))
eu vreau sa stau in jumatatea cu Giulestiul ca sa pot sa ma duc
la meciuri :D

econinja 2009-07-16 17:30:28
Vad ca ai  un articol si despre asta.Faptul ca omul doreste
moartea nu este o latura animalica deoarece:nici un animal
carnivor nu doreste moartea tuturor fiintelor din jur ci doar a
acelora pe care le ucide pentru a manca.Ai atins tare problema
cand ai scris despre :carnivorism.Vezi aici e problema si acum
i ti explic care e:de cinci mii de ani omul de sex masculin a
format societatea patriarhala care este alcatuita din
:specism.adica inpartirea animalelor in :"comestibile"si
necomestibile.apoi exploatara irationala a Naturii,si luarea
drepturilor femilor dar si a lor insasi prin :sexism cavalerism
patriarhat,si stabilirea rolurilor de gen.profund malefica
,plina de disriminare si ura societatea patrirhala a continua
sa existe.Dar nu mult.Vedem ce a fi dupa anul 2012 asa cum a
profetit si Nostradamus si multi altii.Sa revin la caini:omul a
adaugat carnea in meniul lui din era cuaternara ,vremea
glaciatiunilor si a mamutilor,dar a facut o din
:nevoie,neexistand alte surse de hrana.Cu timpul si in zonele
calde sa consumat si se consuma din pacate si azi carne,din
lipsa unor cunostiinte in ce e ace priveste agricultura
,plantarea livezilor si lipsa cunostiintei in nutritionism.Omul
nu este carnivor asta arata intestinele si dantura. consumul
carnii si alimentelor de origine animala :lactate,oua,precum si
portul blanurilor si pieilor,folosirea cosmeticelor
experimentate pe animale este o cruzime fata de niste suflete
asa cum am mai spus :cu constiinta ,ratiune elementara cu
sentimente la fel de tari ca ale noastre si cu simturi mult mai
dezvoltate ca ale noastre.deasemenea constituie o sursa de
boala si un dezatru ecologic.Ca sa combatem ceva trebuie sa
:cunoastem, ca sa sustimen la fel:trebuie sa cunoastem.Recomand
cartea:studiul china.Cer scuze ca acolo scrie de experiente pe
animale dar se pare ca nu au fost cu cruzime.Nu sunt deacord cu
nici o forma de ucidere a cainilor strazii din motive:etice,(e
drept eutanasierea in cazuri de boli grave scuteste de
suferinta dar sa se aplice si la:oameni)si din motive
logice,iata o DOVADA INCONTESTABILA:ca sa opresti apa dintr un
robinet nu o faci cu paharul ca apa tot nu se opreste ci de la
sursa.Tot asa ca sa opresti inmultirea cainilor vagabonzi nu o
faci cu uciderea ca :sursa tot nu se opreste.Asa ca:in primul
rand ne trebuie o:politie a animalelor care sa aplice foarte
sever legea,anume:sa fie pedepsiti toti primarii care fac
urmatorul lucru:omoara ...fara eutanasie...cainii de sex
masculin,lasa cativa de"prasila"si dau drumul la cele de sex
femini ca sa se inmulteasca sa aibe ce prinde,ca sa:ia bani
seriosi din prinderea si intretinerea cainelui.Tot asa sa ia
masuri impotriva:taranilor care neglijeaza cainii din
traditie,si a altora precum si impotriva multor "iubitori"de
animale care lasa cainii pe strada abandonand ui.Deci inca
ceva:dupa ce omul este de vina ca ii lasa pe strada sa faca
bine sa nu ii ceara moarte.Rezolvarea :toti primarii,ar avea
obligatia ca sa construieasca niste aziluri unde cainii  sa fie
castrati,sterilizati si dati spre adoptie iar ceilalti sa
traieasca acolo in conditii normale de viata.Concluzia:asa cum
nu luam viata de ex...a :romilor care se inmultesc si oamenilor
indiferent de natie care se inmultesc toti insirati aici de
mine se inmultesc in conditii:mizere,fiind pericol social
pentru talharii,omoruri,etc,si totusi nu le doreste nimeni
moartea in mod legal,asa si cainii strazii au dreptul lor sa
traieasca si mai ales ca sunt mult mai inofensivi decat
oamenii,RECUNOSC ca unii ataca dar poti sa te aperi mai bine de
ei deacat de o banda de talhari inarmati.Recomand pe google.ro
siteurile:www.svr.ro,www.peta.org, protectia si drepturile
animalelor.ro.

Victor 2009-07-17 01:30:16
   nu, nu sunt de acord cu tine. punctul meu de vedere ramane
cel spus in articol. mi se pare o cruzime inimaginabila sa lasi
niste animale nevinovate sa isi traiasca viata intr-o continua
stare de infometare. mie nu mi se pare normal sa se intample
asa, este o situatie care nu duce la nimic bun, nici pentru
animale nici pentru oameni.
   si mai am cateva puncte din teoria ta in care te pot contrazice:
- exista animale pradatoare care omoara mai mult decat pot
manca, doar din placerea vanatorii.
- omul este carnivor. daca vrei o dovada atunci cea mai
vizibila sunt caninii.

econinja 2009-07-17 13:51:21
Nici eu nu sunt deacord sa sufere cainii pe strada,dar nici sa
fie omorati.Animalele care omoara mai mult decat le trebuie o
fac ca sa si depoziteze rezerve de hrana,nu uita ca ele nu sunt
intruchiparea fortei:panterele sunt atacate de lei,iar in India
de tigrii,leii de multe ori sunt pusi pe fuga de hiene daca
acestea sunt mai multe in America sunt lupii de preerie acestia
sunt fugariti de lupii de padure,la noi vulpile de lupi smd..de
animale ierbivore care ataca din autoaparare carnivorele sa
nici nu mai vorbim..Deasemenea acele animale vaneaza din
placere care :asa au fost educate de detinator,si ma refer la
cainii care ataca pisicile sau alte animale,deasemenea poate fi
si din lipsa de ocupatie atunci cand animalul sufera din cauza
asta .omul este carnivor ca asa a fortat el sa fie iar in
vremurile de demult din cauza imprejurimilor.Dar sistemul
intestinal,dantura este de :frugivor vegetarian.NU EU AM SPUS O
ci oamenii de stiinta care cunosc anatomia omului.Ci teste
caretea pe care am recomanda to:studiul china,si vorbim dupa
aia. Si acum inca o noutate cu care nu vei fi deacord:intra pe
google si scrie:vegetariandogs.com. Cainele nu este exclusiv
carnivor,mai mult carnea in exces ii face rau.Documentezate si
acolo.Cainii mei sunt Vegani si le place mult asta.Altfel nu as
fi fortat sa fie Vegani.Un caz incredibil dar adevarat:era o
leoaica in captivitate si sa inbolnavit.Detinatorii au scuti to
de carne si cu timpul leoaica a refuzat categoric carnea ,si nu
manca de unde simtea miros de sange.Detinatorii PATRU ANI DE
ZILE au fortat o sa manace carne crezand ca altfel se va
inbolnavii,dar nu a fost asa.Si a pierdut dorinte de vanatoare
impretenindu se cu o pisica,asta a plecat si dupa asta sa
imprietenit cu un mielut.STIU CA PARE nebunie ce zic dar exista
dovezi la acest fapt.SI CHIAR DACA NU AR FI ADEVARAT,CAINELE
POATE FI VEGAN SI OMUL LA FEL.

econinja 2009-07-17 14:10:28
PENTRU @fmm:   faci o confuzie mare.Cainii care au atacat
fetita NU ERU CAINI OBISNUITI ci caini :salbaticiti,din cauza
taranilor care de cand ma stiu nu dau nimic pe caini.Lupul
ataca,linxul ataca:pentru a manca,la fel si acei caini au facut
la fel.si omul cate lucruri rele face fara sa fie nevoit...PE
LANGA ASTA ACEI CAINI SALBATICITI POT AVEA CAPACITATI
EXTRASENZORIALE CARE DEPAESC PE ALE NOASTRE DAR NU MAI VOR SA
NE AJUTE PE NOI CU ELE CA:S AU SALBATICIT.Am mai spus o si ma
repet:animalul e suflet cu constiinta si ratiune elementara
,sentimente la fel ca noi,si simturi mult mai
dezvoltate.Recomand sa citesti cartea :Al saselea simt al
animalelor scrisa de:Philippe De Wailly si de inca doi
scriitori si cartea:Fratii nostrii necuvantatori scrisa de
Daniel Meurois si Ane Givaudan.Le poti comanda on line cea din
tai carte amintita de la editura LIDER.Asa poate vei descoperi
ca terierul tau nu este doar ce e ce crezi ca este.Mai
departe:tragedia era ca acei caini au ajuns sa se salbaticeasca
.Nu fapta IN SINE a cainilor este tragedia aici ca ei o faceau
sa manace,ci tragedia pe care o simtit o fetita si dupa asta
familia ei,tragedie pe care toti am simti o.

econinja 2009-07-17 14:26:42
PENTRU Victor si @Apriori:  Victor ,ai scris la  Apriori ca
daca ii place libertatea  de ce isi tine cainele in lesa. Ia sa
ne gandim putin:este o enorma diferenta intre lesa si
lesa.Varianta Buna:lesa nu trebuie privita  folosita ca o
inrobire.Ea este obiectul de care depinde de cele mai multe ori
viata cainelui.1.lesa in mod obligatoriu trebuie sa aibe macar
1,20 m lungime ca sa permita cainelui sa si faca nevoile,aparte
de asta: rahatelul evident trebuie ridicat de pe trotuar...mai
departe:2. lesa este siguranta pentru caine si cainele trebuie
dirijat cu ea mai puti doar la nevoie absoluta,in rest sa fie
lejera si:cainele sa asculte la vorba detinatorului .3.in
zonele lipsite de pericol,sau unde potentialul de pericol e mai
redus ,evident trebuie lasat:liber,sau tinut pe o lesa lunga in
asa fel ca sa se simta liber sa aibe miscare.  partea rera a
lesei:exista daca e prea scurta,daca animalul nu este
educat,lasat liber,se ingrasa,etc.Vreti sa vedeti ce se intmpla
in cluj?Sa vedeti care este luarea de libertate?Intrati pe
google.ro si scrieti:imagini din padurea Faget.  Cand intrati
pe blogul meu,acolo faceti click pe articolul:S.O.S. cluj
napoca!... Deasemenea mai am un articol pe google.ro
tot:S.O.S.cluj napoca!Opriti gravele discriminari si abuzuri
impotriva detinatorilor de caini.    Aici la cel din urma veti
vedea ce am patit.Asa ca: sa facem diferenta intre bine si rau.

Victor 2009-07-18 01:34:45
   econinja, n-ai dreptate dar acum sunt multe prea obosit sa
caut sursa exacta. iti spun doar ca ea exista si ca spune ca
exista animale salbatice care omoara pur si simplu din placere.
   iar faptul ca omul si animalele pot deveni exclusiv
vegetariene nu mi se pare ca exclude faptul ca pot manca si
carne. nu am spus ca omul a fost o fiinta exclusiv carnivora.
am vrut sa spun doar ca el este pregatit si pentru acest gen de
hrana.
   iar discutia mea cu apriori te sfatuiesc sa nu o iei in
considerare. m-am contrazis cu el doar din placerea de a ma
contrazice. eu mi-am spus parerea in articol si nu mi se pare
un subiect caruia sa merite sa-i acord o prea mare importanta. :)

econinja 2009-07-18 14:39:08
Natura este :perfecta.Daca spui ca exista animale care omoara
"exclusiv din placere",asa ti se pare.nici un animal normal
care traeste in conditii normale nu face lucruri
nefolositoare.DOVADA:daca animalele ar face lucruri
nefolositoare,ca sa si satisfaca placerea,endorfinele,atunci s
ar instaura un:haos Ecologic.In Natura totul functioneaza
perfect ca un ceas facut perfect.omul este singura fiinta care
distruge,creaza haos si forteaza alte fiinte sa faca la fel.Cat
despre consumul carnii:nu are rost sa continuam discutia,ca fie
care dintre noi sustine varianta proprie.Inca odata
spun:documenteaza te din cartea amintita si discutam dupa aia.

Victor 2009-07-18 20:29:35
   nu cred ca vom putea sa ne schimbam unul altuia ideile.
fiecare dintre noi si-a spus punctele de vedere si asta este
tot ce conteaza pana la urma. :)
   o documentare corecta presupune ca ea sa fie facuta din cel
putin doua (preferabil 3) surse independente una de cealalta.

econinja 2009-07-23 16:55:39
Salut,aici ai perfecta dreptate.

Alin C 2009-10-01 20:44:35
deci eu nu sunt de acord, prima data ar trebui eutanasiati cei
care ii apara, si deabia dupa cinii, pai vin de la sevici
obosit pe 20 trec pe linga 2 copii si nu stiu de unde sare pe
mine un maidanez, fara sa faca macar ham si fuge la fel de repede
( ca de il apucam il omoram cu miinile goale) noroc ca avea
dintii tociti si nu m-am ales decit cu o mica zgirietura si
normal multi nervi, deci miine ma duc la vinatoare de maidanezi
si ii omor pe toti care ii prind in cartier iar daca prind
vreun hoit de iubitor de cini vagabonzi face gura ii unflu
ochelarii.Pai cum e asta ?..sa nu poti merge linistit pe strada
din cauza unor javre, ori au stapin care sa raspunda pentru ei
ori eutanasiati, alta solutie nu exista.

Eliza 2009-10-28 20:02:32
Sincera sa fiu, sunt iubitoare de animale, am caine, dar
problema cu cainii vagabonzi devine o adevarata problema. In
cartierul in care locuiesc, dupa 22:30 trebuie sa ai mare curaj
ca sa iesi din casa. Ziua nu-i vezi, insa noaptea incep sa
umble prin haite si sa se bata si sa urle si sa chelalaie. Din
cand in cand se mai aud si tipete de oameni. Daca vreau sa-mi
scot catelul afara seara, in gradina blocului, trebuie sa
studiez bine problema sa nu fie haita prin apropiere. Ziua sunt
pasnici, nu misca in front. Stau si asteapta in fata macelariei
sa primeasca oase de la macelari si de la oamenii de bine.

Acum jumatate de an erau 3-4 caini. Acum sunt undeva intre
15-20 in zona. Si nu, nu s-au inmultit, pentru ca sunt
castrati. Poate au fost luati de prin alte parti, castrati si
aruncati la intamplare pe unde s-a putut, pentru ca din pamant
nu apar 15-20 de dulai.

Acum o luna si ceva 3 caini au facut praf o pisica in fata
blocului meu. Pana am inteles ce se intampla si am inceput sa
arunc cu diferite proiectile in ei de la geam, pisica era
moarta. Pisica aia avea vreo vina ? Sau avea mai putine
drepturi la viata decat haita de caini ? In ultimele cateva
luni de zile am auzit de 3 cazuri de pisici omorate de caini.

Dar nu e vina cainilor ca sunt aici, ca traiesc si ca sunt asa
cum sunt. In mod clar e a celor care continua sa-i hraneasca, a
celor care candva si-au lasat cainii sa se imperecheze aiurea
in tramvai si pe urma au aruncat puii in strada s.a.m.d.
Probabil ca oamenii astia ar trebui eutanasiati desi asta nu ar
rezolva problema. Banuiesc ca eutanasierea animalelor
vagaboande si castrarea celor cu stapan si fara drept de monta
este singura solutie in momentul de fata.

Dupa cum spuneam am si eu un caine. E femela, intentionez sa o
duc la castrat luna asta. Nu a facut nicio serie de pui, am
vrut sa o dau la imperecheat in vara, insa ca sa zic asa mi-a
trecut si am ajuns la concluzia ca cea mai buna solutie este
castrarea.

Valentina 2010-02-04 13:35:56
Intr-adevar este o problema grava,eutanasierea nu este o
solutie.Stiu sigur ca s-au alocat bani multi pentru rezolvarea
problemelor cu acesti catei vagabonzi dar din pacate traim in
Romania iar aceasta "afacere" este doar o spalare de bani ,bani
care intra in buzunarele celor care ar trebui sa se ocupe de
aceasta problema.Eu una m-am ocupat personal de castrarea
cateilor de la scara deoarece fundatia care trebuia sa ii
castreze nu avea bani (aceasta a fost explicatia pe care mi-au
dat-o).Si intr-adevar dupa castrare ei nu mai sunt agresivi.

eu 2010-02-08 19:51:05
de ce stergeti cometariile?

Victor 2010-02-08 19:56:43
pentru ca nu mi se pare ok sa iti rezolvi divergentele cu tipul
ala aici. daca vrei sa-l injuri adreseaza-i-te lui, asa mi se
pare normal. daca nu esti de acord cu ce a scris aici atunci
esti liber sa-l combati spunandu-ti ideile, bineinteles intr-un
mod decent.

Keyser Soze 2010-02-10 22:24:46
Domne, in USofA de ex. se eutanasiaza cateva milioane de caini
anual. Iar iubitorii de animale tac malc altfel ar trebui sa ia
ei milioanele alea de caini si sa cheltuiasca miliarde de $ pe
an ca sa-i tina in padocuri. Cum de ce? C-asa e legea, adoptata
democratic.

In situatia in care in Bucuresti sunt cca. 100k de maidanezi,
asta e o problema care nu se poate rezolva prin castrari in
masa. Nu doar din cauza numarului gigantic de caini, 1 la 20 de
locuitori, ci si din alte cauze: stapani iresponsabili care-si
abandoneaza cainii sau ii lasa sa se imperecheze cu maidanezi,
migratia cainilor naturala sau asistata (caini mutati cu
camionetele dintr-o localitate in alta) etc.

100k de maidanezi e invazie, iar cand spitalele pline de caini
au ajuns parte din peisajul cotidian, atunci asta necesita
deratizare. Nici sobolanii nu-s castrati, ci eliminati.

RE: agresivitatea castratilor
Cainii castrati nu sunt deloc mai putini agresivi ca cei
intregi. Unii devin mai putini agresivi, altii devin si mai
agresivi. Overall nu se schimba nimic in privinta agresivitatii.

Armand 2010-02-15 15:08:59
Victor are perfecta dreptate. Articolul este corect si complet.
A fi impotriva lui inseamna a ignora glasul ratiunii si a te
lasa dominat de instincte. Cainii nu pot ramane in continuare
pe strada iar a-i strange si a-i intretine in adaposturi
corespunzatoare e aberant si indecent atat timp cat exista un
singur copil al strazii, un singur om fara adapost iar in
spitale nu sunt bani pt. medicamente si pt. hrana bolnavilor.
Cei care gandesc asa sunt, bineinteles, extrem de numerosi (un
referendum ar demonstra imediat acest lucru) numai ca, aceia
care se impotrivesc unei solutii umane si civilizate a acestei
probleme, sunt mai galagiosi si mai agresivi, tocmai din cauza
faptului ca sunt mai degraba instinctivi decat rationali.
Oricum, e absurd sa te temi sa mergi printre blocuri de teama
cainilor, e absurd sa fii agresat de haite mergand prin locuri
publice, iar vina o poarta primariile, ca nu au grija de
siguranta cetateanului in spatiul public, si acei oameni
"milosi" si "civilizati" care hranesc caini printre blocuri
transformandu-le in stane pazite de dulai.

Victor 2010-02-15 17:37:57
   multumesc Armand, cred ca esti cam singurul care este de
acord cu mine...e nevoie de putina inteligenta pentru a trece
de sentimente si a putea privi problema obiectiv.

oarecine 2010-02-16 15:55:40
Victor,
Si eu sunt de acord cu tine.Propun pt.toti iubitorii de caini
vagabonzi sa ia cel putin unul la ei in casa,cu acte in
regula,si sa se ocupe de intretinerea lui,cu tot ce presupune
asta.Sa vad cand o incepe sa latre in bloc la 12 noaptea si au
probleme cu vecinii daca-l mai iubesc asa tare!Sau cand
tre’sa-l scoata la plimbare de trei ori pe zi,cu punga si
farasul pt.curatat excrementele dupa ei,cum scrie legea!Daca nu
sunt dispusi sa faca asta,si-l iubesc doar cand e langa
bloc,atunci vax!Aia nu e iubire.Cum ai face un copil si-l lasi
pe strada sau la orfelinat,si te duci sa-l vezi din cand in cand.
Sobolanii nu sunt si ei tot fiinte?Pe aia de ce ii omoram?Hai
sa-i sterilizam!Cum sa le dam otrava!
Pisicile atacate de caini nu sunt fiinte?Si alea nici macar nu
deranjeaza pe cineva,n-am auzit om muscat de pisici,sau chiar
de mai miorlaie noaptea,nu se compara cu latratul unei haite de
caini,sau chiar cu unul singur,care nu se mai opreste.
Ca sa nu mai zic de celelalte animale care sunt omorate
pt.consum sau pt blana,dar nimeni nu se mai ofuscheaza din
cauza asta.

gabi 2010-02-18 00:13:12
omorati oameni nu caini....ca sunt mai rai de o mie de ori
oamenii(musca mai rau un om ca un caine si latra mai tare )
daaca incepe vreun razboi si nu se mai face puscarie  va omor
pe toti (oameni=mercenari umani)

si am 7 caini 2010-02-18 00:16:42
dar nu am bani de mai multi ca as lua 1000......da bani au
jigodile fara mila si suflet

fetita aia a murit din vina parintilor  2010-02-18 00:18:30
ce cauta singura intre caini?parintii se babardeau?

Victor 2010-02-18 13:08:47
sunt curios ce ai zice daca parintii tai ar vrea sa stie in
fiecare secunda unde esti tu. e absurd sa ceri parintilor sa
stea tot timpul in fundul copiilor. daca as fi avut eu astfel
de parinti as fi ramas traumatizat pe viata. in concluzie cred
ca esti cam superficial in gandirea ta, ca sa nu zic mai mult.

Keyser Soze 2010-02-20 19:33:22
Sigur ca nu cainii maidanezi sunt de vina ca musca si
infecteaza trecatorii.

Oamenii care tolereaza asa ceva sunt de vina.

Majoritatea organizatiilor asa-zisilor iubitori de animale care
sunt niste adunaturi de snapani sunt de vina.

Locatarii iresponsabili care tipa isteric sa fie lasati
maidanezii in pace si le dau de mancare la scarile de bloc, dar
nu ii iau sa-i tina la ei in casa sunt de vina.

Politicienii nevertebrati & impotenti, in stare de orice,
inclusiv de ejacularea de legi bune de Absurdistan sunt de vina.

Se tot compara RO cu Occidentul. Domne, in Occident cainii fara
stapan se eutanasiaza in masa. Legal & democratic. Nu din
placere, ci din necesitate.

Oana 2010-03-02 23:11:54
Acum doua saptamani am fost muscata de un caine pe langa care
am trecut,asa, fara nici un avertisment,fara sa latre la
mine,pur si simplu si-a infipt dintii!Norocul meu a fost ca
purtam niste cizme mai inalte si nu a reusit sa ma raneasca.
Astazi, cand am iesit din scara blocului era un grup de caini
chiar in fata si unul dintre ei a inceput sa latre spre mine,
cred ca de foame. Si astea sunt doar doua exemple recente. Ce
ar trebui sa facem in acest caz? Sa ne izolam in casa?Sau sa ne
consolam cu ideea ca asta este ,din cand in cand mai trebuie sa
fim si muscati de catre caini! Eu nu ma consider un om
rau,iubesc animalele ,dar nici nu imi place sa fiu agresata de
catre ele! Asa ca sunt de acord cu solutia propusa de tine si
cred ca lasati pe strazi cainii nu fac decat sa se chinuie de
foame,multi dintre ei cred ca devin agresivi si din aceasta
cauza.Un om infometat prin diverse metode isi poate procura
hrana,un caine, mai greu. De ce in afara se poate si la noi nu?



Nume
Comentariu
 









 
       Arhiva:  ianuarie februarie martie aprilie mai iunie
                                                     Categorii:  americani amuzant clip fericire lene libertate liniste lume muzica nebuni plictiseala
prietenie religie retardati scoala timp uman viata viitor
                                                                               radu: Despre iubire, versiunea mea Draga cititorule Doamne ajuta! Say, hello Radu! Pofta de viata

                                              ultimele articole:    cosmin:  Nesimtire Traffic Despre post si prosti

shikatedo web design - creare site, pagini web, promovare web gratuita

Site realizat de Shikatedo
creare site | pret site


Warning: mysql_free_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/content/z/b/o/zboara/html/pagini/victor.php on line 504